(Persoonlijk) begeleid(st)er

Stichting Eigen Huis Zorg is een kleinschalig wooninitiatief dat ruim 24 jaar geleden door ouders is gerealiseerd. Het is gesitueerd in Amsterdam-Noord. Er wonen 6 bewoonsters met een verstandelijke beperking. De zorg wordt gefinancierd vanuit PGB’s en de ouders voeren de regie ten behoeve van  de zorg voor hun dochters.

In verband met pensionering van een onze medewerksters zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerk(st)er voor ons team in Amsterdam Noord voor 20 tot 25 uur per week.

Medewerk(st)ers moeten zelfstandig kunnen werken, maar tegelijkertijd in staat zijn met collega’s samen te werken in een klein en hecht team. In de regel sta je alleen op de groep.

Vereisten:

• ervaring met woonbegeleiding of in een soortgelijke functie
  • voldoende kennis van de vele verschijningsvormen van een verstandelijke beperking en bereid die kennis steeds te vergroten of op te frissen.
  • ervaring met epilepsie of bereidheid daarvoor een cursus te doen.
  • Levenservaring, betrokkenheid en affiniteit met mensen met een beperking
  • uitstekende communicatieve vaardigheden en in staat om klantgericht te werken.
  • In staat om samen te werken met collega’s en mantelzorgers, zonder het belang van de bewoner en/of de bewonersgroep uit het oog te verliezen.
  • Bereidheid tot het doen van avond-, weekend- en slaapdiensten(1)
  • een HBO denk- en functioneringsniveau en een passende opleiding(bij voorkeur SPW4).
  • In bezit van een recente Verklaring omtrent gedrag (VOG)

Wij bieden:

• bij de start een passend salaris volgens de CAO Gehandicaptenzorg.
  • inschaling volgens de CAO verstandelijk gehandicapte is mede afhankelijk van opleidingsniveau en ervaring.
  • Bij een HBO opleiding is dit in functieschaal 35 tussen de € 2425 en € 2766 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Dit is exclusief 8% vakantiegeld, eindejaarsuitkering(13e maand) en ORT.

Diensten

• Diensten zijn van maandag middag tot zaterdag ochtend tussen 15.30 en 09.30 de volgende dag inclusief slaapdienst.
  • In de weekenden twee dagdiensten op zaterdag en zondag tussen 09.30/ 16.00 uur.
  • In de weekenden (slaap)diensten: van zaterdag 16.00 op zondag 09.30 uur en van zondag 16.00 op maandag 09.30 uur

Intresse?

Meer info en sollicitaties, voorzien van een CV:

Peter van Duren
info@stichtingeigenhuiszorg.nl